Kompostpladsen

Haveaffald - hold venligst orden, tak.

Ferramol sælges hele sommeren kr. 45,- pr. 1/2 kg.

Alle er sikkert glade for muligheden for at komme af med haveaffald på en let måde. Imidlertid giver den måde pladsen bliver anvendt på anledning til unødvendig besvær og udgifter.

Der er jævnligt ryddet op og ved hjælp af gummiged/frontlæsser stakket op, men det koster (kr. 500,- i timen).

Det ville være enklere hvis vi hver især i højere grad smed affald op i bunke og ikke blot hælder det ud lige indenfor, som det ses på billedet. Reglen for anvendelse af pladsen blev fastsat således: Affald der kunne være i en trillebør var velkommen, mens der til større affald var trailer til rådighed så man kunne køre affaldet til genbrugsplads.

Det betyder, at store grene, opgravede buske og fældede træer ikke skal afleveres på kompostpladsen.

Til bortskaffelse kan foreningens trailer frit lånes, så man kan køre materialet direkte til de kommunale genbrugspladser. Venlig hilsen Det grønne udvalg

Storskrald - se venligst Have til have

Overskrift

Har du overvejet at komposterer dit haveaffald? Læs mere: www.Havenyt.dk

Velkommen til Haveforeningens kompostplads og ikke mindst vores Bent, der vejleder og  viser tilrette omkring kompostpladsen, herunder sortering af haveaffald, små grene, ekstra planter mv.
Samt salg af sand, grus og ferramol (dræbersnegle bekæmpelse).

Du er velkommen til at fylde trillebøren med kompost, tal venligst med Bent.

Har du meget haveaffald, så kør det venligst på genbrugsstationen - Åmarksvej eller Sintrupvej 57, 8220 Brabrand.....

Ferramol sælges hele sommeren kr. 45,- pr. 1/2 kg.